Latvijas atklājēju meklējot: balsojums un video sērija
un
Latvijā vadošais ziņu medijs "Delfi" sadarbībā ar sabiedrisko attiecību aģentūru "Public ID" un globālo televīzijas kanālu "National Geographic" 2023. gadu sāka ar Latvijas atklājēju meklējumiem – sešās kategorijās par titulu sacentās 30 vietējās personības, kuru profesionālā darbība, vaļasprieki vai intereses atklāj Latvijas daudzpusīgās šķautnes.
Mērķis: veicināt "National Geographic" personību un viņu vadīto raidījumu atpazīstamību Latvijā
3 mēnešos projekts sasniedza
Videostāsts
Izmantotie satura formāti
Projekta plāns
Balsojums
Video sērijas
Balsojumi
Rakstu sērija
"Latvijas atklājēja" kampaņa noritēja divās daļās –balsojums sešās kategorijās un video sērija ar balsojuma uzvarētāju piedzīvojumiem.
Kā tas notika?
Pirmais solis bija kopā ar "National Geographic" izvēlēties 30 vērtībās, profesionālajā darbībā, dzīvesstilā un uzskatos "National Geographic" raidījumu vadītājiem līdzvērtīgas Latvijas personības. Tad septiņas nedēļas ritēja balsojums sešās dažādās kategorijās – pavārmākslā, piedzīvojumos, vēsturē, žurnālistikā, savu spēju pārvarēšanā un zinātnē –, lai noskaidrotu tos, kuriem uzticēt Latvijas stāstu atklāšanu video piedzīvojumos.
Interaktīvā projekta sadaļā katrs "Delfi" lasītājs varēja ne tikai nobalsot par favorītu un piedalīties iknedēļas "National Geographic" un "Delfi" balvu izlozēs, bet arī ieteikt savu kandidātu. Vienu no ieteiktajiem – savu spēju pārvarētāju Kārli Zemki – arī iekļāvām balsojumā.
Lasītāji balsojuma katras kategorijas uzvarētājs devās aizraujošā video piedzīvojumā, kas aicināja atklāt Latvijas daudzpusīgās šķautnes – dabu, garšas, noslēpumus un pārsteidzošus stāstus
ŠEIT VAJAG IELIKT PIECU YT VIDEO EMBEDU KARUSELI.
Latvijas Betānija Hjūza:
Kārlis Sils
Vēsturnieku kategorijā sacentās Andrejs Gusačenko, Inna Gīle, Uģis Urtāns, Astra Spalvēna un Kārlis Sils. Kopā par Latvijas vēstures atklājējiem saņēmām 4400 balsu. Ar 1740 balsīm cīņā uzvarēja Kārlis Sils.
Projekta ietvaros publicēti 25 raksti, kas kopumā savāca 170 162 skatījumu. Populārākais tika skatīts vairāk nekā 19 tūkstošus reižu. Ārpus "Delfi" portāla projekta video dažādās platformās sasniedza 289 tūkstošus skatījumu un vairāk nekā 5 tūkstošus reakciju sociālajos tīklos.
Kā mēs projektu izcēlām?
1
2
3
4
Redakcionāla sasniedzamība
Pašreklāmas
Sociālie tīkli
"Delfi TV"
Regulārs rakstu pārklājums portālā "Delfi". Raksti papildus izcelti "Delfi Brand Studio" blokos portāla sākumlapā un atvērtajos rakstos.
Trīs mēnešu baneru kampaņa portālā "Delfi", iekļaujot gan projekta kopīgos, gan personībām piesaistītos individuālos vēstījumus.
Regulāras publikācijas foto, video, teksta un saišu formās "Facebook", "Instagram", "YouTube", "Tiktok" un "X" platformās.
Video-pēc-pieprasījuma reklāmas kampaņa "Delfi TV" raidījumos.
Kā tas izskatījās?
Lai atspoguļotu projekta galveno ideju – līdzinieku meklējumi – par centrālajiem vizuālajiem elementiem kļuva "National Geographic" personības un viņu silueti, kurus projekta gaitā pa vienam nedēļā nomainīja skatītāju balsojuma uzvarētāji. Akcentējot zīmolu "National Geographic" un "Delfi" sadarbību projekta krāsu paletē izmantojām abu zīmolu krāsas, kā arī plaši atpazīstamo "National Geographic" dzelteno rāmi uz Baltijas jūras fona.
Kas mūs skatījās?
Dominējoša bija auditorija vecuma grupa no 35 līdz 54 gadiem, veidojot 48% no kopējā apjoma, norādot, ka saturs visvairāk rezonēja tieši ar nobriedušo auditorijas daļu, kura arī atpazīst "National Geographic" zīmolu. Turpretī jaunieši vecuma no 18 līdz 24 gadiem tika sasniegti proporcionāli mazāk (7%), kas netieši apstiprina zīmola definēto problēmu – nepietiekamu raidījumu atpazīstamību Latvijā. VARBŪT INFOGRAM PĪRĀGI?? UN TAD IZŅEMSIM MIDJOURNEY DŽEKU

PATURAM PRĀTĀ, KA MUMS IR IESPĒJA IELIKT CITĀTUS
NOSLĒDZAM AR KONTAKTBLOKU / NOSŪTĪT E-PASTU OPCIJU
Sazinies ar mums
Feel free to write and call us. We really love to communicate with our clients.
+371 677 840 55
brandstudio@delfi.lv
Dēļu iela 4-8, Latvija, Rīga
www.delfi.lv