Latvijas atklājēju meklējot: balsojums un video sērija
un
Latvijā vadošais ziņu medijs "Delfi" sadarbībā ar sabiedrisko attiecību aģentūru "Public ID" un globālo televīzijas kanālu "National Geographic" 2023. gadu sāka ar Latvijas atklājēju meklējumiem – sešās kategorijās par titulu sacentās 30 vietējās personības, kuru profesionālā darbība, vaļasprieki vai intereses atklāj Latvijas daudzpusīgās šķautnes.
Mērķis
Veicināt "National Geographic" personību un viņu vadīto raidījumu atpazīstamību Latvijā
3 mēnešos projekts sasniedza
  • 32K

    lasītāju balsu
  • 170K

    rakstu lasījumu
  • 290K

    video skatījumu
Videostāsts
Izmantotie satura formāti
Balsojums
Rakstu sērija
Kā tas notika?
Pirmais solis bija kopā ar "National Geographic" izvēlēties 30 vērtībās, profesionālajā darbībā, dzīvesstilā un uzskatos "National Geographic" raidījumu vadītājiem līdzvērtīgas Latvijas personības. Tad septiņas nedēļas ritēja balsojums sešās dažādās kategorijās – pavārmākslā, piedzīvojumos, vēsturē, žurnālistikā, savu spēju pārvarēšanā un zinātnē –, lai noskaidrotu tos, kuriem uzticēt Latvijas stāstu atklāšanu video piedzīvojumos.
Interaktīvā projekta sadaļā katrs "Delfi" lasītājs varēja ne tikai nobalsot par favorītu un piedalīties iknedēļas "National Geographic" un "Delfi" balvu izlozēs, bet arī ieteikt savu kandidātu. Vienu no ieteiktajiem – savu spēju pārvarētāju Kārli Zemki – arī iekļāvām balsojumā.
  • 32 347

    lasītāju balsu
  • 739

    kandidātu ieteikumi
  • 14 200

    reģistrēti izlozes dalībnieki
Lasītāju balsojuma katras kategorijas uzvarētājs devās aizraujošā video piedzīvojumā, kas aicināja atklāt Latvijas daudzpusīgās šķautnes – dabu, garšas, noslēpumus un pārsteidzošus stāstus
Latvijas Betānija Hjūza:
Kārlis Sils
Vēsturnieku kategorijā sacentās Andrejs Gusačenko, Inna Gīle, Uģis Urtāns, Astra Spalvēna un Kārlis Sils. Kopā par Latvijas vēstures atklājējiem saņēmām 4400 balsu. Ar 1740 balsīm cīņā uzvarēja Kārlis Sils.
Projekta ietvaros publicēti 25 raksti, kas kopumā savāca 170 162 skatījumu. Populārākais tika skatīts vairāk nekā 19 tūkstošus reižu. Ārpus "Delfi" portāla projekta video dažādās platformās sasniedza 289 tūkstošus skatījumu un vairāk nekā 5 tūkstošus reakciju sociālajos tīklos.
  • 170K

    rakstu lasījumi
  • 290K

    video skatījumi
  • 5K

    reakcijas sociālajos tīklos
Kā mēs projektu izcēlām?
1
Redakcionāla sasniedzamība
Regulārs rakstu pārklājums portālā "Delfi". Raksti papildus izcelti "Delfi Brand Studio" blokos portāla sākumlapā un atvērtajos rakstos.
2
Pašreklāmas
Trīs mēnešu baneru kampaņa portālā "Delfi", iekļaujot gan projekta kopīgos, gan personībām piesaistītos individuālos vēstījumus.
3
Sociālie tīkli
Regulāras publikācijas foto, video, teksta un saišu formās "Facebook", "Instagram", "YouTube", "Tiktok" un "X" platformās.
4
"Delfi TV"
Video-pēc-pieprasījuma reklāmas kampaņa "Delfi TV" raidījumos.
Kā tas izskatījās?
Lai atspoguļotu projekta galveno ideju – līdzinieku meklējumi – par centrālajiem vizuālajiem elementiem kļuva "National Geographic" personības un viņu silueti, kurus projekta gaitā pa vienam nedēļā nomainīja skatītāju balsojuma uzvarētāji. Akcentējot zīmolu "National Geographic" un "Delfi" sadarbību projekta krāsu paletē izmantojām abu zīmolu krāsas, kā arī plaši atpazīstamo "National Geographic" dzelteno rāmi uz Baltijas jūras fona.
Uzzināt vairāk par National Geographic varoņiem, balsot par Latvijas Atklājējiem, kā arī skatīties uzvarētāju piedzīvojumu video stāstus varēja vienā centrālā projekta piezemēšanās lapā, kura sastāvēja no modulārām balsojuma un Atklājēju kartiņām, kuras katru nedēļu tika atjaunotas.
Kas mūs skatījās?
Dominējoša bija auditorija vecuma grupa no 35 līdz 54 gadiem, veidojot 48% no kopējā apjoma, norādot, ka saturs visvairāk rezonēja tieši ar nobriedušo auditorijas daļu, kura arī atpazīst "National Geographic" zīmolu. Turpretī jaunieši vecuma no 18 līdz 24 gadiem tika sasniegti proporcionāli mazāk (7%), kas netieši apstiprina zīmola definēto problēmu – nepietiekamu raidījumu atpazīstamību Latvijā.
  • 48%
    Pamata auditorija
    35 - 54 gadu veci
  • 7%
    Jauniešu auditorija
    18 - 27 gadu veci
Citāts
Paturam prātā, ka mums ir iespēja ielikt citātus!
Sazinies ar mums
+371 677 840 55
brandstudio@delfi.lv
Dēļu iela 4-8, Latvija, Rīga
www.delfi.lv
Lasi par citiem Delfi Brand Studio projektiem
Projekta / Klienta nosaukums
Super īss projekta tīzeris
Projekta / Klienta nosaukums
Super īss projekta tīzeris